Terug

  • Op werkdagen voor 16:00 besteld, vandaag verzonden!
  • Grootste assortiment van Europa
  • Boven €100 verzending gratis in NL, BE en DE

Verzenden, retourneren en klachten

 

Verzending met DPD binnen Nederland, Belgie of Duitsland

Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis voor €6,75!

Volg je bestelling met DPD Track & Trace

Verzending naar een afhaalpunt

Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen bij een afhaalpunt voor €6,75!

Keuze uit DPD of PostNL

Verzending met PostNL binnen Nederland

Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis voor €6,75!

Volg je bestelling met PostNL Track & Trace

Verzending met PostNL avondlevering binnen Nederland

Maandag tot en met donderdag voor 16:00 besteld, morgenavond tussen 18:00 en 21:30 in huis voor €8,75!

Volg je bestelling met PostNL Track & Trace

Verzending met Vandaag nog... (Same Day Delivery)

Op werkdagen voor 12:30 besteld, vanavond in huis voor €9,50!

Levering tussen 18:00 en 22:30

Ons uitgangspunt is dat jij als klant plezier moet beleven, aan het ontvangen van jouw pakket. We vinden het belangrijk goed en snel te leveren. Natuurlijk kan er altijd iets met het pakket en of bezorging gebeuren waardoor er lichte beschadigingen of vertragingen optreden buiten onze schuld om. We proberen dit echter altijd te beperken en op een goede manier op te lossen. 

Verzendkosten overige landen

Bosnië en Herzegovina€ 47,00 IJsland€ 58,95
Bulgarije€ 36,50 Italië€ 27,95
Denemarken€ 18,95 Kroatië€ 32,50
Estland€ 22,50 Letland€ 21,50
Finland€ 22,50 Liechtenstein€ 27,95
Frankrijk€ 21,00 Litouwen€ 20,50
Griekenland€ 39,50 Monaco€ 27,95
Hongarije€ 17,95 Noorwegen€ 64,50
Ierland€ 24,95 Oostenrijk€ 18,75
Zwitserland€ 59,50 Zweden€ 22,50
Polen€ 15,50 Slowakije€ 19,00
Portugal€ 28,95 Spanje€ 26,50
Roemenië€ 35,50 Tsjechië€ 15,15
Servië€ 53,50 Verenigd koninkrijk€ 21,50
Slovenië€ 21,95 Rest van de wereld€ 59,50

Pakket of product retourneren.
Herroeping: Het is belangrijk altijd eerst contact met ons op te nemen per e-mail voordat je (een) product(en) retour stuurt. Stuur ook het retourformulier ingevuld mee! De retourzending komt voor eigen rekening. Je bent vrij om zelf een vervoerder te kiezen. Zorg wel dat je de retourzending goed verpakt. Bij schade of zoekraken tijdens de retourzending zijn wij niet verantwoordelijk. Gebruik het product niet op een manier dat het gebruikssporen nalaat of hygiëne problemen kan geven. Herroeping van zichtbaar gebruikte producten zijn per definitie niet mogelijk.

Download het retourformulier

Retouradres:
Vuur&Rook
Goorsteeg 3
6741TA Lunteren

Mochten er verder nog eventuele vragen of onduidelijkheden zijn? Neem dan gerust contact met ons op!

Wie betaalt de verzendkosten?

Wij betalen de verzendkosten van je retourzending, indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:

  • Indien je een product hebt ontvangen wat je niet besteld hebt
  • Indien je een product defect geleverd krijgt, en dit meldt binnen de zichttermijn
  • Indien je een product bij ons hebt besteld, op basis van onjuiste productinformatie op onze website

Je dient zelf de verzendkosten voor de retourzending te betalen indien een van de onderstaande punten van toepassing is op je bestelling:

  • Indien je een defect meldt buiten de zichttermijn
  • Indien je niet tevreden bent over een product
  • Indien je per ongeluk een verkeerd product hebt besteld

Het bedrag is afhankelijk van het gewicht en formaat van de zending. Het basisbedrag voor het retourneren van briefpost via PostNL bedraagt €3,95. Het basisbedrag voor het retourneren van een pakket via PostNL bedraagt €6,95. Indien je als consument gebruikmaakt van je herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor je eigen rekening. Wij raden je aan een retourzending te allen tijde met track & trace of aangetekend te verzenden. Indien je pakket tijdens het verzendproces kwijtraakt bij de vervoerder, zijn wij niet aansprakelijk!

Klachten

Een klacht? We kunnen het ons haast niet voorstellen! Daar balen we ontzettend van.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »